piątek, 30 września 2011

Hejka, Z tej strony olax100 . Będę tu pisała notki razem z milusią670
Może teraz coś o mnie nazywam się olka ale przyjaciółki mówią mi bodzioo:* Mam 13lateQ
Uwielbiam spędzać czas z moimi przyjaciółkamii, kocham z nimi przebywać zawsze jest śmiesznie.. Jestem zwyczajną nastolatką która chodzi do szkoły .Mam też swoje zainteresowania, są to: Rysowanie , Taniec i fotografowanie.
Mam też swoje chumorki czasem jest wesoła a czasem zła. To zależy od nastroju^^
Hmm i co tu jeszcze pisać prowadze bloga o stardoll. Zapraszam wszystkich do dodanie się do obserwatorów, każda osoba która doda się do obserwatórów jest jak sztabka złota wiecej obserwatórów tym wiecej będziemy dodawać konkursów. Aktualnie trwa konkurs na stlizację makijażu im wiecej będzie zgloszeń tym większe będą nagrody Adres:   Kliknij Tu
Zapraszam i Pozdrawiam olax100

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz